تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید

مرکز ما یک تعمیرگاه با مجوز و رعایت استاندارد ها است که شما می توانید برای تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید خود و تعمیر سایر لوازم خانگی با ما تماس بگیرید. همچنین با رسیدگی و تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید  به عمر یخچال خود اضافه کنید و البته گاهی نیاز به تعویض مجدد قطعات ممکن است برای شما ایجاد شود. در واقع روند تعمیرات ما در مقایسه با رقبا برتر است و با ضمانت برای تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید پشتیبانی می شود. ما تا کنون بیش از 5000 برد کنترل را با موفقیت تعمیر کردیم و سالها عمر را به لوازم اصلی مشتریانمان اضافه کردیم.

مرکز ما در طول فرآیند تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید،  با تکنسین بسیار ماهر، تمام خازن‌ها و رله‌های معیوب را روی برد کنترل شما و همچنین سایر اجزاء را جایگزین می‌ کند تا طول عمر بردهای شما را به حداکثر برساند و دوباره آن را نو کند که در طول این فرآیند فقط از قطعات با کیفیت بالا و با دوام طولانی استفاده می کند و اگر تا به حال با مشکل عدم توزیع یخ در دستگاه خود مواجه شدید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از تماس با خدمات بررسی کنید که در حال پخش آب است یا خیر. برای درخواست تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید لازم است این اطمینان را حاصل کنید که یخچال شما آب می گیرد یا خیر که اگر متوجه شدید کار نمی کند، ممکن است شیر آب مشکل داشته باشد. اگر آبسرد کن یخچال شما آب می‌دهد و یخ ندارد، لطفاً یخساز را بازنشانی کنید، زیرا همه یخسازها دکمه تنظیم مجدد یا تست را روی آنها قرار داده‌اند تا مشتریان بتوانند عملکرد آن را آزمایش کنند. تکنسین های تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید این کار را با دستگاه های پیشرفته بررسی می کنند و احتمال تعویض بعضی قطعه ها را نیز به شما اعلام می کنند.

البته خنک نشدن یخچال می تواند بسیار دردسر ساز باشد، اما شما می توانید با تماس با مرکز ما برای تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید خود درخواست اعزام تکنسین ها را ثبت کنید. تکنسین های ما با بررسی یخچال شما می توانند تشخیص دهند که آیا دستگاه خوانش های نامناسبی را به سنسور دما ارسال می کند که این موضوع می تواند از کاهش دمای PCB اصلی در داخل یخچال جلوگیری کند و همچنین، سوئیچ های درب را با نگه داشتن سوئیچ درب در حالی که در باز است تست می کنند زیرا این کار باعث می شود که موتور فن در پشت یخچال روشن شود. اگر با فشار دادن کلید در، چرخش موتور فن را نمی شنوید یا احساس نمی کنید، ممکن است نیاز به زمان تعویض داشته باشید که لازم است با کارشناسان ما در مرکز تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید تماس بگیرید.