صفحه نمایش لمسی وایت هاوس

امروزه در کنار مدل های دیگر یخچال، یخچال وایت هاوس نیز وارد زندگی ما شده است که مانند ترموستات ها، اجاق های القایی هوشمند، گیت های هوشمند یا یخچال های هوشمند است و همچنین دارای صفحه نمایش لمسی نیز می باشد که این قابلیت محصول همگی از صفحه نمایش لمسی وایت هاوس استفاده می کنند که بنابراین، اجازه دهید در مورد مزایای صفحه نمایش لمسی برای یخچال وایت هاوس صحبت کنیم. مزایای صفحه نمایش لمسی وایت هاوس شامل تنظیم از طریق صفحه لمسی است که در عملکرد روزانه می توانیم تنظیمات مختلفی را برای یخچال از طریق صفحه نمایش لمسی انجام دهیم و یا می توانید از عملکرد صدا برای صفحه نمایش بزرگ استفاده کنید. در عین حال سرعت و دقت صفحه نمایش لمسی برای تشخیص گفتار یخچال نیز بسیار خوب است و مزایای کنترل صدا بدیهی است، به خصوص زمانی که همه نمی توانند آشپزی کنند. تعامل صوتی بدون شک بهترین انتخاب صفحه نمایش لمسی وایت هاوس است.
چه برای یک خانه جدید به یخچال نیاز داشته باشید و چه بخواهید آشپزخانه خود را با آن بازسازی کنید، صفحه نمایش لمسی وایت هاوس می تواند ویژگی خوبی برای یخچال شما باشد که برخی از بهترین گزینه های یخچال را دارد و یخچال وایت هاوس با دارا بودن صفحه نمایش لمسی و طراحی دو درب برای محفظه خنک کننده در بالا و یک کشوی فریزر با عرض کامل در پایین هستند. آنها در هر دو سبک عمق استاندارد و ضد عمق وجود دارند. صفحه نمایش لمسی وایت هاوس می تواند بسیاری دز اطلاعات مربوط به یخچال شما را به نمایش بگذارد و با سطح یخچال شما هم سطح است تا ظاهری یکپارچه و صرفه‌جویی در فضا ایجاد کنند که به ویژه در آشپزخانه‌های کوچک‌ تر به خوبی کار می‌کند.
همچنین می‌توانید از میان ویژگی‌هایی صفحه نمایش لمسی وایت هاوس قابل تنظیم، کشوهای کنترل شده با رطوبت، طرح‌های درب داخل در و روکش‌های مقاوم در برابر اثر انگشت انتخاب کنید و با انتخاب ما از برند وایت هاوس مطمئناً یخچال مناسبی را برای رفع نیازهای خانواده و مطابقت با طراحی کلی آشپزخانه خود پیدا خواهید کرد. این سبک از یخچال معمولا دارای محفظه خنک کننده در قسمت بالایی پشت درهای دوتایی است که مواد غذایی تازه را در سطح چشم نگه می دارد و به راحتی قابل دسترسی است. همچنین این صفحه نمایش لمسی وایت هاوس می توانند به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کنند و استفاده از آن به جای باز کردن درب ها برای به آنچه نیاز دارید، منطقی تر است تا هوای خنک کمتری خارج شود.